AVR SPI Slave problem

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 28 11:13:09 CET 2011

>Uplne cely program poslat nemuzu, jen znacne upraveny vytah:

No tak to je skoda. Ak mate podozrenie na problem s hardwarom, tak je nevyhnutne software upravit na absolutne minimum a testovat s tym, aby ste vylucili mozny omyl. Mozete to prosim skusit este raz s nejakym zminimalizovanym softom, ktory by ste potom kompletne poslali, aby som to mohol skusit trebars aj ja alebo aj niekto iny?

>*#define* delay 300
>
>            *for*(a=0;a<delay;a++) *if*((SPSR&0x80))*break*;

Tomuto nerozumiem, to je akoze proti "zamrznutiu"?

>To zpozdeni jsem zjistoval pomoci LA napichnuteho na SPI + jeden I/O pin AVR
>jako signalizace kdy jsem v preruseni.

Ta noha, na ktorej ste to testovali, to suvisi s tym TLED_ON/OFF?

wek