OT: kde koupit nezelezne kovy v malem mnozstvi?

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Neděle Únor 27 18:42:48 CET 2011

No ja nevim. Nikde jsem si nevsiml upozorneni: jestli nebudete chtit
alespon metr, budem na vas neprijemny a jeste vas oberem... Kdyby na
to upozornovali, tak nic nerikam - je to jejich vec. Je videt ze
uriznout to umi a dokonce obcas je tam i celkem slusny prodavac, ale ve
vetsine pripadu mam pocit ze ten clovek nutne potrebuje ukazat jak
nenavidi svoji praci a ze ho zakaznik jen obtezuje. Ono kdyby metr MS
plochace 16x20 stal padesat korun, tak to beru po metrech a nic
neresim i kdyz potrebuju jen tech deset cisel. Ono i ty moje "odrezky"
nejsou zadarmo. Navic treba u takovyho Rouska Vam bude pani klidne
radit pet minut kvuli sroubu za petikorunu.
Jinak za nabidku diky, ale bohuzel potrebuji ruzne profily a jen kvuli
kulatine Vas nebudu obtezovat.

Lukas Burda.