kdo opravi frekvencni menic ?

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Sobota Únor 26 02:14:24 CET 2011

Tak graetz je v poradku, je  3 fazovy,  tzn  jen se presvihly kondiky
vyssim napetim.
Zitra hodim fotky vnitrnosti, stoji to opravdu za to,  myslim si ze
takovy Microchip frequency inverter kit stal za koupi a vlastni vyvoj
lepe nez tohleto.
Je to ubastelne rucne, se spoustou prorezu, a predratkovani.
Jedine co je na tom hezke, je akorat ta krabicka
LK