Kde sehnat olovo

Dalibor Straka public11 na panelnet.cz
Pátek Únor 25 20:32:25 CET 2011

On 02/25/2011 08:21 PM, František Burian wrote:
> Už jsem odpověděl soukromě ... na střelnici jednou za půl roku se dělá
> úklid a dá se tam nasbírat cca 20kg čistého olova (jak kdy), plus
> dalších moc kg olova se dřevěnými třískami a všemožným bordelem z
> dostřeliště. Běží tu akce že kdo uklidí střelnici, může si vzít olovo
> domů pro zdravotní účely. (myšleno pro naplnění PET lahví a použití jako
> neforemné činky).

O jakou strelnici se jedna? :-) Casto chodim na malou uzavrenou
strelnici, kde neni nic jineho nez kovove platy kryjici zed v
dostrelisti. Tam je olovo bez bordelu. Za dostrelistem jsou panske
zachody od restaurace a z technickych duvodu se na strelnici nesmi
pouzivat vojenska prurazna munice.

Dik za info.
-- Dalibor