Vyznam ctverecku na PCB

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pátek Únor 25 15:17:56 CET 2011

verim tomu ze nie je.
Pred par rokmi, ked sa rozobral urychlovac LEP sme v ramci spoluprace
venovali Cinskej akademii vied jeden kompletny vysokofrekvencny modul -
supravodiva urychlovacia dutina, 1.2MW klystron a napajaci zdroj.
Ked sa to rozoberalo poslali sem dvoch ludi ktori mali vsetko
dokumentovat. Chlap, inzinier, rozpraval anglicky a aktivne sa zapajal
do procesu. Zenska, nerozpravala ani slovo anglicky, nemala ani potuchy
o co ide. Asi zo strany. Zato vsetko nezavisle zapisovala a fotila. Ked
som sroboval vlnovod zobrala mi z ruk 19-tku kluc a pisala si
"chromium-vanadium 19".
Chvilu sme o nich nepoculi, potom pisali mail ci im mozeme poslat
konektory. Odpisali sme ze su to obycajne sietove zasuvky, nech si tam
daju hocico maju na sklade. Nie, museli sme im poslat presne tie nase.
Po nejakom case pozvali byvaleho sefa do Pekingu aby im pomohol cele
zariadenie spustit. Vravel ze otvoril dvere do toho testovacieho
pracoviska a citil sa ako doma. Vsetko presne rovnake vratane rozlozenia
hadic a nabytku. Mal pocit ze by mu tam pasoval este aj kluc do dveri :-)))
b.