Vyznam ctverecku na PCB

David Kucera david na texcz.cz
Pátek Únor 25 11:17:37 CET 2011

muze to byt bud stineni
z technlogickych duvodu u vyroby desek se nepouziva rozlita med (pri
vice vrstravch se deska malinko ohne at uz pri vyrobe ci projeti peci a
treba bga na ni nejdou osadit)
ctverecky mohou byt spojene z nekterou vnitrni vrstvou
nebo  to je jen desing desky a nic vic

prvni desky z timto se zacaly pouzivat u ibm kdy na jejich prani to bylo
dodelano do jeste unixoveho navrhoveho systemu
z duvodu ze se jim vicevrstve desky zacaly pri zahrivani kroutit
a pri vytazeni z vicedeskovych systemu jim uz to nechodilo

David