Re: OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

Pátek Únor 25 09:08:44 CET 2011

2011/2/25 Ivan Kiss <Ivan.Kiss na novohrad.sk>:
> Tych 28 dni je max hodnota v pohotovostnom rezime bez telefonovania. Asi nebude
> vela majitelov tohoto telefonu, co 28 dni netelefonuju. :-)

Myslíte, že když ten telefon bude ležet na jednom místě, nikam se z
něj nebude volat (ani příchozí hovory), že vydrží 28 dní? Nechcete to
někdo vyzkoušet?

V praxi cca odpovídá to, co udává výrobce, ale děleno dvěma. Jen v
případě tohohle telefonu zřejmě děleno čtyřma ;-)

Služební Nokia 3110c mi vydržela tak týden a to i když jsem s ní skoro
netelefonoval. Výrobce udává 15 dní.

Současný Mivvy dual nio má podle výrobce výdrž 150h, tj. 6,25 dní. V
pondělí ráno jsem ho sundal z nabíječky, dneska ráno zbýval na baterii
jeden dílek ze tří a symbol zčervenal, tak jsem ho teď dal nabíjet.
Asi by ještě den vydržel, ale nenechávám telefon vybíjet úplně, ono je
to blbý, když pak s někým mluvíte a telefon umře ještě než se stačíte
dohodnout ;)

Pavel Kadečka.