Re: OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Únor 24 21:54:14 CET 2011

 24.2.2011, 21:51:56

4-5 dnu, to je celkem normalni hodnota. Ale hlavne je to hodnota
zatracene jina nez tech 28 dnu ktere uvadi nokia. Mne by zajimalo, zda
je mozne se tem 28 dnu alespon trochu rozume priblizit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz