OT: TV

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 24 11:40:48 CET 2011

>A k te spotrebni elektronice - je proste spotrebni, [...]
>Kazdopadne 90%
>uzivatelu by ho urcite hned vyhodilo.

Pred par dnami som bol so synom na nejakych vysetreniach, takze ked uz sme boli v meste, zastavil som sa na niekolkych miestach kupit nejake nahradne diely k spotrebnej elektronike - a to ani nie elektricke, napr. hadicu na vysavac apod. Verim tomu, ze su taki, co trebars ten vysavac vyhodia aj kvoli takejto banalite, ono totiz vobec nie je trivialne ten spravny servis najst a dostat sa do neho v tom spravnom case a kupit spravny diel (a teraz nehovorim o tom, kolko stoji).

No tak som synovi cestou zacal vykladat, co vsetko som v poslednom case v domacnosti opravoval, smeroval som k tomu, ze mame spustu cajkov a ze sa to vsetko proste kazi. A on mi na to povedal, ze "Ale tati, ved teba to predsa bavi..." No skoro som mu jednu strelil... ;-)

wek