OT: TV

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Únor 24 10:43:27 CET 2011

Haha,s kilometrama si u nas kazdy prodejce hrave poradi ;-)
A k te spotrebni elektronice - je proste spotrebni, me ted treba na 4
roky starem LCD monitoru odeslo bezne tlacitko, ale tim zpusobem, ze je
stale spojene  a to se ani moc nepouzivalo... Takze nejde nic z menu ani
kalibrace. Rozebral jsem, vypajel, zdalo se OK, zapajel, slozil a za den
zase slus. Takze budu muset nabastlit nejake podobne, az zas budu
monitor nahodou potrebovat na nejakou instalaci. Kazdopadne 90%
uzivatelu by ho urcite hned vyhodilo.