OT: TV

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Únor 24 08:35:00 CET 2011

Zdravim vsetkych,

Po 4 rokoch odisiel do silikonoveho neba LCD TV Brimax.
Nerobil som si ziadne nadeje o  tom kolko vydrzi ale v tom case
bol za skvelu cenu. No ocakaval som tak 7-8 rokov a odchod CCFL trubic.
Bohuzial servis ziaden a ani som extra nepatral po neblahej skusenosti s vadnym Benq monitorom
(doska bola za 150$ no na novy stoji 100EUR)
Zo zvedavosti som ho rozobral aby som odhali pricinu. V TV je oddeleny zdroj a riadiaca doska.
Pre zdroj je tam asi tak 3x viac miesta ako su jeho rozmery. Termalny design je vsak hrozny
Kondenzatory vybulene teplom (par milimetrov od chladica). Vymena kondov nepomohla
a vsetky napatia su ok (5V, 12V, 24V). Takze odisla aj doska s procesorom. Nostalgicky teda uz len
spominam na COLOR 110ST ktory u rodicov po 30 rokoch este stale bezi (obcasne pouzivanie ale kazdy den)
A v servise k nemu stale vsetky nahradne diely za par supov.
Napadlo ma ze u noveho T V ho po skonceni zaruky rozoberiem, skotrolujem ktore casti su spatne navrhnute
a pripadne doplnim o nutene chladenie. Aj ked u LED podsvietenia su naroky na zdroj a oteplenie nizsie.
Viem ze ide doba dopredu ale mam plne zuby kupovania noveho pocitaca, noveho monitoru, noveho TV,
novej pracky, novych usporiek  a uz vobec nie noveho OS s narokmi na opat silnejsi PC, viac RAM a cojaviem este.

j.