Re: OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

Středa Únor 23 20:37:12 CET 2011

2011/2/23 Zdenek <zdej na atlas.cz>:
> Ja jsem si zvykl na neznackovy dual sim z Ciny. Nema to OS, ale funkcne je
> docela vychytany. Cena kolem 2000 Kc. Za vice nez rok pouzivani spokojenost.
> Dokonce i vydrz stale kolem 2 tydnu.

No a co to je za zázrak? Mně prošly rukama dva čínský dual SIM
telefony z DX a jeden horší než druhej. Výdrž baterie byla u obou
mizerná. Ten první byl co do funkcí docela dobrý, ale pak se rozbil,
ve zvuku začalo pískat (resp. slyšel to jen ten, komu jsem volal),
výdrž ale byla tak dva dny. Ten druhý byl co do funkcí jednodušší, ale
jednak měl závadu - nefukční bluetooth a druhak měl tak mizernej
displej, že venku nebylo nic vidět a to ani nemuselo svítit sluníčko.
Z levnejch telefonů z DX jsem vyléčenej.

Dneska mám Mivvy dual nio (taky dual sim), což je de facto počeštěný
číňan, má taky nějaký mouchy, ale funguje docela dobře a mám na něj i
záruku v ČR. Výdrž je dostatečná, nabíjím ho tak dvakrát za tejden,
ale spíš pro sichr, kdybych ho nechal vybít do nuly, tak by snad i ten
týden vydržel.

P.K.