Cena AVR

Rollfree rollfree na volny.cz
Středa Únor 23 15:20:59 CET 2011

Pardon, ze jsem Vam prihral nejake ty roky navic. Jeste stesti,
ze nejste zenska  ;-)

Ani jsem si neuvedomil, jak uz byla ta revoluce davno, a ze spousta lidi
uz nemela tu sladkou moznost udelat si statnici z dejin Marxismu-Leninizmu.
Ja to jeste stihnul, statnicoval jsem 1986.

Pokud Atmel nevyrabi pro nas-garazisty proto, ze ma mnoho jinych
lukrativnejsich kseftu, tak fajn. I kdyz mi to moc nejde dohromady s tim jeho
chovanim "zacala krize-prodat vyrobni prostredky; vypada, ze konci - nakoupit
vyrobni prostredky". Ale verim Vam, mate v teto oblasti myslim dost prehled.

Jinak cena akcii je vubec takova kapitola sama pro sebe. Funguje to na principu
samo-se-potvrzujicich predpovedi, navic je to system s kladnou zpetnou
vazbou.

Ja sam se pohybuji v oblasti mnohem mensich hracu. Ale mel jsem prilezitost
delat oponenturu pro jednoho mocmegadolaroveho klienta, ktery chtel
(resp. stale to jeste neni uzavreno) kupovat nejake firmy u nas. Je az s podivem,
na jak jednoduche figle tihle investori jsou schopni nalitnout.
A to jsou lidi s pristupem k informacim. Takze verim, ze cena akcii, kterou
tvori vyrazne mene informavana mnozina akcionaru, nema s realnym fugovanim
dane firmy prakticky temer zadnou korelaci.

rollfree