LED

Středa Únor 23 13:50:57 CET 2011

sodíkové mají určitě víc, možná 160. Ale je tam rozdíl zase ve spektru.
U nás se používají vysokotlaké, ty mají víc kontunuálního spektra. Nevím
jak teď, ale za komančů se v Maďarsku používaly nízkotlaké s ještě vyšší
účinností a modré dopravní značky v tom byly jako černé.
Anděl

Dne 23.2.2011 13:45, Jaroslav Buchta napsal(a):
> Pro srovnani, jakou ucinnost ma sodikova vysokotlaka vybojka? Ze jsem
> videl 33000lm u 250W vybojky cili 132 lm/W a to je nejak podezrele
> malo oproti 100lm/W u zarivky...

>>> sveho
>>> vykonu.Uz pri polovicnim vykonu to je 87lm/W a pri plnem