LED

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Únor 23 13:23:07 CET 2011

No vzdyt ja ty LED take nedru naplno - to je ale jedno - proste mi byt o
20% mensi svitivost sviti tam kam ma a nvic ji moho lepe distribuovat po
plose - nemusim treba svitit tam kde je filtr - u zarivky ho proste
obejit nemuzu.

To co pisete o barve je pravda, ale to si myslim, ze by mel eliminovat
fotak - pokud to cvaknu na jednu expozici tak bych mel videt mnozstvi
prepalu - je jedno jestli v bile nebo zlute.

V kazdem pripade me to nevyslo draz a mam moznost vyuzit to dotapeni
odpadnim teplem.
Co mate v terarku za zver ze svitite jen zarivkama? Ja v terarkach nemam
bezne zarivky vubec - jen podzhavenou halogenku a dve UV zarivky.

Radek Vicek