Frekvenci menic - pomoc s vyberem

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Úterý Únor 22 22:36:17 CET 2011

Diky,

> Myslim, ze pre toto pouzitie vyhovie akykolvek typ. Nemusite mat obavy,
> asynchronny motor (pokial nema priamo pripojene nejake kompenzacne
> kondenzatory) pri vypadku napajania nic nevyraba. Aby sa choval ako
> generator, musi mat od niekade budenie (teda pripojenu siet s inym
> generatorom alebo aspon nejake kondenzatory).

Pred nejakym casem jsem si cetl o konstrukci motoru a menicu. Ke sve
hanbe si z toho mnoho nepamatuji. Tam resili prave ochranu (zkratovaci
odpor) ale asi to bylo pro cize buzene motory.

> Pouzit vykonovo mensi menic je dost nevhodne. Hlavne pre taketo male
> vykony na to ani nie je dovod. V pripade vykonnejsieho menica mozete v
> nom nastavit maximalny prud pouziteho motora.

Jasne, pokud budu kupovat novy koupim 1.1kW nebo max 1.5kW a omezim
proud. Tady mi slo spise o to pokud vyjde to co jsem psal v uvodu tady
nakup mirne jeteho kde je omezeny vyber typu.

> Milan Mlynarčík

Pavel