OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Únor 22 21:44:12 CET 2011

Z mé zkušenosti - všechno z toho je pravda. Ještě bych doplnil, že to
bez problému funguje jenom v jednoduchých levných telefonech. V něčem s
operačním systémem (konkrétně v mé i900) to fungovalo jenom chvílema.

Já bych si koupil nějaký levný druhý telefon, případně telefon na 2 SIM
karty.

--
Ales Filip
http://xanadu.khnet.info