Cena AVR

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 22 17:14:24 CET 2011

Pocas krizy Atmel musel predat niektore svoje vyrobne polovodicov, naviac distributori sa zbavovali skladovych zasob.

Vlani vsak nastal necakany boom a tak jednak distributori si chcu naplnit sklady, druhak Atmelu nestacili svoje kapacity.

Momentalne ma Atmel zazmluvnenych viacerych vyrobcov dokonca aj konkretne na ATMega8 (bez A), takze je ich uz pomerne dost. Ono vsak zase chvilu (par mesiacov) potrva, kym sa premelu az k predajcom posledneho radu. Keze potom ponuka prevysi dopyt, ceny zase klesnu.

Ak ste zazili ason trocha sociku (trebars hodiny obcianskej vychovy na strednej skole), tak by ste vedeli, ze toto je prirodzena a nevyhnutna cyklicka kriza zivelnej, neriadenej kapitalistickej ekonomiky, ktora nevyhnutne vedie ku padu kapitalizmu (v prospech komunizumu samozrejme) ;-)

wek