Kniha programovani mikroprocesoru

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Únor 22 15:22:14 CET 2011

No pokud se bavime o asembleru.. tak ano na MCU.

Kolik sezenete lidi do firmy schopnych psat v asm pro 16b MCU a kolik v
Ccku? A s tim i souvisejici schopnost prevzit po nekom projekt?

Pokud mi asm usetri velikost kodu tak, ze mohu osadit do stotisicove
serie vyrobku levnejsi MCU tak ano - jenze pak nehrozi ze bych treba
mohl kod rozsirovat, protoze se tam uz nioc nevejde a druhak nevim kolik
firem v CR dela takove obri serie vyrobku (tohle uz je snad jen domena
Cinanu).

Radek Vicek