OT: adapter na dvě SIM karty do telefonu, prosím doporučte

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Úterý Únor 22 12:12:31 CET 2011

Dobrý den.

Asi čtvrtinu času strávím v Německu, takže bych tam rád používal místní SIM kartu, ale přehazovat se mi nechce, to bych asi ten telefon brzy zničil. Můžete prosím doporučit adapter, kam se strčí dvě ořízlé SIM karty? Má to vůbec smysl? Na internetu jsem četl poznámky, že ten přepínací čip docela žere baterky, nebo že ten adapter je pofiderní, že kontakty nemají pružinky atd. Budu vděčen hlavně za praktické zkušenosti.

Počítám, že dnešní SIM karty se už nedají klonovat.

Díky,
Vojta Bubník