identifikacia smd diody

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Únor 20 16:44:59 CET 2011

 20.2.2011, 16:39:20

U tohoto pozdra vetsinou neni zadne oznaceni ktere by mohlo slouzit k
identifikaci soucastly, stejne jako treba v pripade SMD kondiku.
Nezbyva tedy nez merit, pokud mate so stesti, ze soucastka je funkcni.
Pokud ne, tak jedine sehnat dokumentaci, nebo odhadnout podle funkce
kterou to dela.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz