OT: Mechanická oprava hliníkového chasssis

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Únor 20 10:54:18 CET 2011

Zdravim,
  zatim dekuji vsem za radu. Postupoval jsem tak, ze jsem v mistech s nejvetsim
pruhybem zacal aplikovat postupne se zvysujici rany palickou pres dreveny
spalik. Sasi to vydrzelo a jiz nejsou pruhyby tak strasne viditelne. Deformace
tam stale jsou, ale uz mensi. Subdeska paskove drahy uz tolik netrpi a ta se
zda byt nyni celkem rovna (a je to obrovsky rozdil, uplne se rozjela kolmost
hlav, musel jsem je znovu serizovat). Pravy unasec je take vicemene v norme,
ikdyz je videt, ze pasek se naviji vice k jednomu okraji civky. Neskrabe nyni
ale o bocnice, coz drive delal. Ovsem levy unasec byl vzdy nejhorsi a jeste to
nebylo ono, tak jsem ten jeho motor vypodlozkoval ruzne silnymi podlozkami
v uchyceni tak, aby se ta krivost kompenzovala. Vypada to osklive, protoze ten
motor ma takovou hezkou hladkou plochu, ktera pasuje na hezkou hladkou plochu na
tom sasi a mezi temito plochami je nyni rozsirujici se skvira, ale plni to
funkci a jiz i leva civka celkem dobre naviji i odviji.
  Asi to v tomto stavu zatim necham a budu ruzne koukat na ebay, kdyby tam byl
za lacino nejaky vrak. Mimochodem, nema nahodou rizenim osudu nekdo jeden
VU-metr k tomu to stroji ? Bily, s cervenou teckou v prostred stupnice.

  Zdravi Pavel