[OT]: zasuvky

Milan krata.milan na seznam.cz
Sobota Únor 19 11:20:45 CET 2011

Zdravim

Budoval jsem cely byt cca od 1999 do 2009 a vsechny zasuvky mam jako
"jeden dlouhy drat". Mam to ze dvou duvodu. 1. uspora kabelu oproti
hvezde 2. Stejne jsou vyuzity jen nektere zasuvky a tak je zatizeni male.
Co se tyce vysky tak jsem zasuvky daval 30cm nad zem a dnes toho celkem
lituji, protoze ma desetimesicni dcera se o ne velice zajima.

Milan