Zahada na patek

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Únor 19 00:03:24 CET 2011

On Fri, 18 Feb 2011, Jaroslav Lukesh wrote:

> Vážení páni otitulovaní, říká vám něco Popov, Marconi a pod? Copak asi
> prováděli za ekšperymenty?
>
> Co psal onen dole, že mu to před tím než to odešlo, dělalo, ha?

On psal ze mu to srselo. Mne prijde ze to bude jak psal AZE , mel tam
bud blbou LEDku nebo jednu zapojil obracene nebo studenak v te serii.
Kondenzator 100uF se nabil, LEDky neodebiraly takze napeti rostlo az se
to preruseni prorazilo a ten stos z kondenzatoru znicil dalsi LEDky
to cele se asi parkrat zopakovalo...