Zahada na patek

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Únor 18 15:46:48 CET 2011

BINGHO!

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>

  já myslím, že kolega Lukesh naráží na to, že mu to před odejitím sršelo.
A sršení, tedy jinak řečeno elektrický oblouk, vykazuje rysy záporného
odporu
a tedy může způsobiti nestabilitiu vysokofrekvenčního charakteru, která, při
vhodně tvarovaných spojích, jejich tloušťce, kapacitě a indukčnosti může mít
vlnovou délku zrovna na potvoru takovou, aby to každou n-tou ledku oddělalo.
A myslím, že síťový přívod dodá pro tento efekt energie dostatek...
  Zdraví Pavel