Zahada na patek

LINHART Jiří jirilinhart na post.cz
Pátek Únor 18 12:24:33 CET 2011

Všechny diody při tomto pokusu byli v serii.

Neodešli všelijak, v kladne větvi a ve vzoru dvě odejite a jedna dobrá

JL
----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, February 18, 2011 11:05 AM
Subject: Re: Zahada na patek

řekl bych, že to má jako zdroj proudu.

Ale na popisovaný problém si vlastně odpověděl už sám, vyškrabávaní deska na
síťpvé napětí není zrovna to co bych dělal s klidným svědomím. To už by
muselo být jo vyškrábnuté a zahlazené pilníkem a ještě bych se šklebil. Proč
asi se odděluje šíťová část od slaboproudé frézovanou drážkou?

To že odešly všeljak, záleží na vlastnostech přívodů.