Divne semafory na krizovatce

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Únor 18 11:44:04 CET 2011

Hmm tak tady je neblizsi chemicka reznictvi v Intersparu...

Spis me zajima technicka stranka veci - zda jsou to izolovane systemy
bez pripojeni na elektriku hnane jen FV. Ale pak zase nevim co se tim
usetri protoze k tomu stejne musi vest nejake ovladaci draty - nebo
jestli to muzou treba zapnout hasici nejak nadalku z auta v pripade
bouracky.

Take me napadlo zda ten FV panel neni cidlo na svetla prijizdejiciho
auta - a to se rozblika jen v pripade ze neco jede...

Radek Vicek