OT: Divne semafory na krizovatce

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Únor 18 11:33:25 CET 2011

Tady v CB postavili novou krizovatku (mimochodem pekne vypecenou -
vypada to tam jak na vrakovisti) a na odbocovacich pruzich jsou
instalovana svetla - vypadajici jak hlava E.T. - obdelnik a na koncich
kulata svetla (pocitam ze asi oranzove vystrazne).

Nevidel jsem je jeste myslim svitit, ale co me zaujalo je, ze kazde
svetlo ma svuj solarni panel - a aby to bylo uplne zcestne tak ty panely
nejsou namirene na jih ale naprosto ruzne - skoro mi prijde, ze jsou
namirene na lampy poulicniho osvetleni - coz by byla skvela ekovychytavka.

Nevite co to je zase za vymysl?

--
Radek Vicek