PDU

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Únor 18 10:30:45 CET 2011

Ale :-) kedysi som ai nieco planoval postavit, ostalo to len v stadiu
zhromazdenia informacii. Dekoder 7-bit mam len vo forme zdrojaku pre
PC, nim som to prehnal. Este som sa vecer pohral, vyzera to tak, ze to
0B _asi_ aj moze byt spravne. Potom by ale rozklad do riadkov
nevyzeral tak, ako ste uviedli:
0B
D0
C7 F7 FB CC 2E 0
30
00
80

ale zvysok za cislom bude o pol bytu posunuty:

0B
D0
C7 F7 FB CC 2E 03 00 08...

Teraz dekoder naozaj vyhodi Google.
Aj tak je tych 11 znakov, t.j. 10B vela. Jednak byty za slovom Google
nedavaju zmysel a ani mi nevychadza nejake rozumne zosynchronizovanie
dalsieho riadku, aby hodnota pre TP-PID davala zmysel...

Prikladam zdrojak dekodera. Vysledok je takyto:
47 6F 6F 67 6C 65 00 00 08 02 00 63
Google

#include <stdio.h>
#include <string.h>

typedef unsigned char BYTE;

int main(int argc, char* argv[]){

BYTE bPDU[]={0xC7, 0xF7, 0xFB, 0xCC, 0x2E, 0x03, 0x00, 0x08, 0x01, 0x60};
int i,iIn,iOut,bitCnt;
BYTE bOut[128];
BYTE bit;

	iIn=0;
	iOut=0;
	bitCnt=0;

	memset(bOut,0, sizeof(bOut));

	while(iIn<sizeof(bPDU)){

		for(i=0;i<7;i++){
			bit=((bPDU[iIn]>>bitCnt) & 1);
			if(bit) bOut[iOut] |= (1<<i);
			bitCnt++;
			if(bitCnt==8){
				bitCnt=0;
				iIn++;
			}
		}
		iOut++;
	}
	for(i=0; i<iOut; i++)
		printf("%.2X ", bOut[i]);

	printf("\n%s\n",bOut); //vypis je ok po prvu \0

	getchar();
	return 0;
}