HPIB prevodnik

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 17 14:03:30 CET 2011

Ahoj,

Ja si nakoniec sam urobim aj prevodnik, lebo to bude cele pracovisko a pojde to do vyroby, takze to bude musiet byt na "zapnem a stlacim zeleny gombik a funguje to same a nie su v tom windouzy", ale teraz sa mi nechce stracat cas. Kabel je detto.

Ten prevodnik ste kupovali niekde v Europe alebo priamo z USA?

Dakujem,

wek