Re: Radioamaterska skola, nostalgie

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Únor 17 11:09:09 CET 2011

A tohle znáte:
http://ok1ike.c-a-v.com/soubory/trx2m/trx2m.htm

Je to CW TRX, ale umí to skvěle přijímat i  SSB. Kdysi jsem ho měl postavený a fugoval perfektně, na slušnou anténu jsem při závodech běžně slyšel radioamatéry a okolních států, někdy i španěly a italy.

Tx nemusíte dostavět, stačí jen oscilátorová část. Pokud budete ladit v době nějakého závodu (víkendy) pak musíte slyšet přehlršel stanic.

Petr Zapadlo