drziak kablov do racku

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Únor 16 19:15:26 CET 2011

Původní zpráva ze dne 16.2.2011 od Michal Gregor:

> - kdyz uz se slitujete a chcete neco koupit, tak to neni

Jo, jo, to mi vyprávěj. Přímo miluju, když hledám něco po internetu,
vyberu to tam, kde mají skladem, abych pak zjistil, že to je jen
legrace. Třeba jsem sháněl produkt a našel ho asi 10x všude možně.
Objednal jsem ho tam, kde byl skladem, cena byla 1,5x vyšší než všude
jinde. Neměl jsem problém s cenou, ale chtěl jsem to hned. Objednal
jsem a čekal. Protože byla noc z neděle na pondělí, nemohl jsem
zavolat. V pondělí mi zavolal maník, že děkuje za objednávku, že ve
středu to pro mě bude mít a hned pak to pošle. Odeslal to v pátek,
přišlo mi tedy za týden v pondělí... super byznys.

To asi jenom já jako jediný mamlas na celém internetu, když hlásím, že
mám něco skladem, tak to mám opravdu skladem :-)

Ve čtvrtek jsem objednával jeden stroj pro kamaráda. Na internetu u
dodavatele SKLADEM. Protože tam nebyly kolonky pro IČ/DIČ, ačkoliv
zákazníci jsou evidentně firmy, a navíc dodání jen dobírkou, já jsem
potřeboval platit předem a poslat jinam, tak jsem zavolal. Stroj není
skladem, ale je na cestě, měl by přijít nejpozději ve čtvrtek, ale
možná už v úterý. Oni se s tím prostě neserou :-) Vyžádal jsem si
fakturu předem mailem, domluvili jsme se. Během 10 minut (13:30) jsem
mu mailoval údaje a nic nepřišlo v ten čtvrtek. V pátek v poledne jsem
mu volal, kde se fláká s tou fakturou, že bych ji rád zaplatil.
Blekotal a mekotal, že nic nedostal, pak změnil na to, že ve 13:30 tam
už nebyl. Tak nevím, jak pracuje, když ve čtvrtek v půl druhé už tam
nebyl a v pátek v poledne tam ještě nebyl :-) A navíc ten kamarád mi
říkal, že si s ním ve čtvrtek mailoval až do večera :-) Nicméně tedy
peníze jsou u něj a teď jen čekám, až ten stroj tedy objedná a dodá.
Sám jsem zvědavý, kdy to bude...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601