drziak kablov do racku

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Únor 16 18:28:56 CET 2011

Původní zpráva ze dne 16.2.2011 od Daniel Valuch:

> kazdy ma svoje skusenosti, dodavatel mozem mat zle skusenosti s
> neplaticmi, u nas maju zase zle skusenosti s dodavatelmi. Preto
> nechcu platit vopred lebo boli problemy s kvalitou a reklamaciami.
> Bohuzial nakupne oddelenie operuje s tym ze rocne urobia kontrakty
> za pol miliardy frankov a ked niekto nechce predat za 200 na fakturu
> chodte inde. Ja s tym nic neurobim ani ta pani ktora nam nechcela
> predat.

Já bych řekl, že nějakých 200 EUR je pro ně směšná částka a kvůli tomu
se nebudou zabývat nějakou zakázkou jako výrobce, pokud navíc po nich
chcete pro ně nestandardní podmínky.

Sliby, že něco stavíte a někdy bude potřeba vybavit 200 racků, jóóó,
takových jsem já už slyšel... naposledy třeba před měsícem, přišel
člověk, že chce být dealer, že má spousty známých zákazníků na ten
software, který dodávám, že je všechny převede. Nakoupil za dealerskou
cenu pro sebe, to byla ta nejvyšší částka, a pak pro dva další za pár
drobných. Ostatní sice má, to nekecal, ale ti mají 5 let starou verzi
a na novou nechtějí přejít ani náhodou :-)))

Jednoduše každý jste si nastavili nějaká pravidla. A nepotkáváte se.
Já bych třeba neměl problém dodat něco za 200 EUR na fakturu, ale měl
bych problém vybavit pak těch 200 racků na fakturu. A mezi námi,
dovedu si živě představit, jak se pak nějakým francouzským soudruhům
něco nelíbí nebo nepovede nebo jen něco nebude chtít, a budou blokovat
platbu faktury za 200 tisíc EUR. Dodavatel se pak nikoho nedovolá,
protože ženské se budou vymlouvat jedna na druhou a na třetí a na
čtvrtou, mezi tím ještě bude ten SAP nebo CAP nebo co to tam je,
nebudou jim fungovat e-maily (sakra, někde se to ztrácí) :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601