Radioamaterska skola, nostalgie

Raven raven na wo.cz
Středa Únor 16 17:52:56 CET 2011

Pratele, kamaradi. Pred casem tady nekdo uverejnil nejake historicke
perly. Toz i ja bych si dovolil prispet se svou troskou do historickeho
mlyna.
Treba to nekoho potesi a zamackene slzu :-)
Ty sesity jsem dostal jako decko, kdyz jsem zacinal bastlit od kolegy
meho taty. Tu eletronku z 2. sesitu dokonce jeste vlastnim :-)
A jak jsem prisel k te knize od L. Smrze to uz netusim. Nimene bude asi
starsi nez kdokoliv z nas (84)...
Pokud nekdo tusi z jakych let ty radiamaterske sesity pochazeji muze se
ozvat. Nejak to tam neni uvedeno. Ale je jiste, ze to bylo uz v dobe,
kdy jsme to jako delnicka trida drzeli pevne v rukou...

S pozdravem Raven

http://www.uloz.to/7892717/radio-zaklady-principy-konstrukce-l-smrz-pdf
http://www.uloz.to/7892783/radioamaterska-skola-01-pdf
http://www.uloz.to/7892784/radioamaterska-skola-02-pdf