fixka na tavidlo

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Únor 15 16:57:40 CET 2011

Původní zpráva ze dne 15.2.2011 od Daniel Valuch:

> TME zatial nemame integrovany do administrativneho systemu tak
> vyskusam kontaktovat rovno vyrobcu. Tento tyzden som sa uz dotahoval
> s jednou pani z ceskej firmy ze platba vopred neprichadza do uvahy,
> tak uvidime ako nakupim :-))

Aha. Někdo by musel do SAPu naťukat název firmy a adresu, co? Jo, jo,
taky mi už několikrát volal někdo z "větší" firmy, že mají SAP a když
mě tam nemají zavedeného, že by to byl děsný problém, tak že na mě
pošlou nějakou spřátelenou firmu, kterou v SAPu už zavedenou mají, ta
to ode mě koupí a jim to následně prodá.

Tyhle systémy jsou super věc. Zvlášť když pak odborník s doktorátem
shání pitomé fixy na tavidlo. A když je konečně sežene, nemůže si je
objednat, tak začne shánět výrobce, aby mu jich 20 prodal. Uffff :-)

PS: Ve Farnellu mají prázdné pero pod kódem 500896 a lahvičku s perem
pod kódem 500896.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601