HDD

ok1ia na seznam.cz ok1ia na seznam.cz
Úterý Únor 15 12:32:33 CET 2011

Zdravím všechny,
mám dotaz: zkolaboval mi PC, zjistil jsem špatný zdroj, ten jsem opravil a pc normálně chodil - ale jen půl hodiny a zmlknul...
Zdroj je dobrý, tak jsem pátral a zjistil, že nejde MB, respektive VGA nedává signál a taky zkolaboval HDD...

Napadlo mě disk dát do jiného PC ale tam nenaběhnou Win, tak jsem dal zpět původní a ten jevící se jako vadný jsem dal místo CD Romu a najednou se objevil a můžu ho číst (txt, doc, xls, gif, jpg...). No ale programy na něm  nechodí. Myslím, že je tam špatná tabulka FAT, nebo nějaký bootovací sektor.... dá se nějak opravit???
Honza.