Asus F5N oprava

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Úterý Únor 15 11:18:45 CET 2011

Zdravím,
stalo se mi něco podobného kdysi s Compaqem. Myslel jsem, že je totálně mrtvej a nebyl :-)
Od té doby jsem takových případů zaznamenal více.

Zkuste podle tohoto. Asi bych ještě po vyndání baterky resetnul bios.
-------------------------------------
I had the same thing occur with my Acer 5520 Notebook. The green charge light was on but when I pushed the power switch nothing happened. I did some research on the internet and this is what I did that solved the problem:

I removed the battery and unplugged the power supply. I then held down the power button for 45 seconds. I then reinstalled the battery and the power supply and pushed the power button and voila it worked. I did have to try it a couple of times before it woorked but all is well now.
-------------------------------
Problém je, že jestli to odcházelo postupně, tak asi kondíky na desce a druhý problém, že to nemusí být taky vůbec vidět.
Jindra Polívka

  ----- Original Message -----
  From: Jan Martincek
  To: 'HW-news'
  Sent: Tuesday, February 15, 2011 10:55 AM
  Subject: RE: Asus F5N oprava

  Scenar nasledovny:

  Sestra volala ze obcas nejde zapnut nb - tak som to zdiagnostikoval na vadnu bateriu.

  Nasledne som bateriu objednal ale pri snahe o vymenu som sa dozvedel ze uz cca 2 tyzdne nejde zapnut

    1.. AC adapter je v poriadku - napatie sedi - skusal som aj externy iny zdroj
    2.. Na notebooku sieti iba ziarovka - nonstop - nezhasne po urcitom case ako som sa docital na webe ak je chybna bateria- nerozbehne sa vetracik, nezapne sa displej
    3.. Nb nefunguje ani s AC ani so samostatnou bateriou a ani v spolocnom zapojeni.
    4.. Chyba sa opakovala az to skoncilo tak ze to vobec nefunguje
    5.. Nie nie uspanie sa nepouzivalo

  j.