Nano voltovy DC zesilovac

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 15 09:22:49 CET 2011

>Tak ted nevim , jsem mimo nebo ne ? :-)
>Humanoid a mam problem porozumet psanemu textu, pritom podle
>sousedniho vlakna mi je leta upirano pocitacove porozumeni mluvenemu
>slovu

No, ak napisete nejaky naznak funkcie a ja na to odpoviem "no... nie", myslite, ze to znamena, ze suhlasim s Vasim popisom?

Ten prudovy zdroj toho vstupneho diferencialneho zosilnovaca je tvoreny referenciou U316, operakom U302, tranzistorom Q309 a odporom R313. Tie emitorove odpory R312 a R311 uz do toho nevstupuju, t.j. ich vyskratovanim sa prud nezmeni (a uz vobec to nebude primarne sluzit na zmenu striedavych vlastnosti, t.j. na nejake potlacenie kmitania). Co sa vsak zmeni je symetria celeho toho diferencialneho stupna, takze to podla mna sluzi prave na detekciu ofsetov.

Ale ako to presne funguje to nemam chut skumat, resp. by som aj mal, kebyze som za to plateny. A tam sa znova dostavame prave na ten rozdiel ceny suciastok a ceny celeho zariadenia.

wek

----