Sitove uloziste nebo PC s Atomem?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Únor 14 21:18:44 CET 2011

Krabičky mají obecně dvě nevýhody - daleko hůř se modifikují a často mají
zoufalou propustnost, která se pohybuje okolo 10-15MB/s. Jednoznačná výhoda
je jednoduchost a obvykle nižší spotřeba.
Ten Atom se zase musí celý pořádně nakonfigurovat, ale jeho možnosti jsou
pak mnohem větší než jenom datové uložiště a pár věcí, které se dají
přiohnout.