Migrace z Atmega8 na atmega16

Jiří Reček recek.jiri na quick.cz
Pondělí Únor 14 19:03:29 CET 2011

Hlavně dejte pozor na vektory přerušení - ty jsou rozdílné. Zatímco u ATmega8 zabere jeden vektor 1 word, u ATmega16 zabere 2 wordy! A je to potřeba řešit v tom assembleru. Pokud to máte blbě, assembler vám chybu nenahlásí.

Pokud však nemáte použité žádné přerušení, není co řešit.

Jirka
  ----- Original Message -----
  From: Jaroslav Buchta
  To: HW-news
  Sent: Monday, February 14, 2011 8:46 AM
  Subject: Re: Migrace z Atmega8 na atmega16

  Jo tak v assembleru uz jsem dlouho nedelal, ale bude to asi v nastaveni projektu, pak asi nejake include  souboru pro prislusny procesor... Pokud to pujde prelozit, je napul vyhrano... Zalezi taky, jestli jsou vyuzity piny pro JTAG, pak je ho potreba v programu nebo pri programovani zakazat. A samozrejme nastavit spravne FUSE pri programovani. Jinak bych zaludnosti necekal.