Budik

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Únor 14 15:27:24 CET 2011

Kmitocet site sice ujizdi, ale podle vseho se dostavuje celkovy pocet
kmitu za obdobi. Takze okamzita presnost hodin muze kolisat, ale nikdy
se dlouhodobe nerozchazi. Za tech pul roku se ty itrony nerozejdou o vic
nez cca 59s - proste maximalne nesedi o jednu minutu. Ale kontroloval
jsem nekolikrat jak se posouva preklapeni minut a je stale plus minus
stejne.

Presnost krystalu z GM je otazkou - bezne hodiny taktovane oscilem z MCU
se rozjizdeji za den o sekundy az desitky sekund pri pouzit bezneho H49
za 9Kc.

Radek Vicek