Nano voltovy DC zesilovac

Pondělí Únor 14 12:13:40 CET 2011

Pak do zidovske ctvrti prijel nejaky pan Ford, postavil fabriku a
Openhaimer byl v riti i s kladivkem.
Co tim, chci rici, Oppenheimer si mohl uctovat 195 za vedel kam, jen
protoze byl jediny, kdyz se jich u auta sejde vice mela by cena
klesnout. Kdyz budu kladivka a navody kam bouchnout vyrabet ve velkem,
mela by cena klesnout pod cenu za kterou koupim topurko a kadivo
zvlast.
Jinak receno i kdyby byla analyza sebekomplexnejsi , tak diky seriove
vyrobe by mela ve vyrobku predstavovat 0 0 nic.
To ze muze byt cena takova jaka je je dano omezenym a institucializovanym trhem.

Vratme se k technicke casti. Jak jsem pochopil je cele kouzlo v
adjustaci napetove a proudove nesymetrie vstupniho diferencniho
zesilovace U315.
Coz je dano rozdily v parametrech tech dvou T v U315 a rozdily v
proudu, ktere dava prava a leva vetev  te tranzistorava zmeti nad
nimi?
Nicmene jiz nevim podle ceho , tedy jakych arametru pouzitych
soucastek se urci v jakych mezich se tyto nesymetyrie muzou pohybovat?
Pokud jde o realnou korekci, umim si predstavit korekci napetovou,
tedy zkratuji vystup a zmerim co leze z OZ a dostanuji co nejblize 0.
Ovsem podleceho dostavuji proudovou nesymetrii ?

Martin

>2011/2/14 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:
> Casto sa tu opakuje taky splin, ze ten ci onen geret stoji X a ma v sebe suciastky za Y << X... Koho by napadlo, ze by to mohlo byt trebars (aj) tym, ze ten vyrobca musel "kompletne analyzovat dany zosilnovac tak, aby ho dokazal dat dohromady z dostupnych suciastok"...?!

V židovské čtvrti zastaví auto kvůli poruše. Majitel vozu ani nikdo z
kolemjdoucích si s ním neví rady. Nakonec zavolají židovského
mechanika Oppenheimera. Ten zvedne kapotu, párkrát klepne kladívkem a
vůz bez problému nastartuje.
"Co jsem dlužen?" ptá se majitel vozu.
"Dvě stě korun."
Majiteli auta se to nezdá a požaduje řádný účet. Oppenheimer sedne a napíše:
Tři rány kladívkem 5 korun
Vědět kam 195 korun
Celkem 200 korun

P.K.