DCF pres 433MHz - problem s demodulaci na Aurelu

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Únor 14 11:47:59 CET 2011

Jsou to uplne ty nejlevnejsi od Aurelu - mam je tady uz nekolik let -
myslim oznaceni BC-NBK.

Ja jsem docela pohorel - zatim. Ty zpropadene "nixieclock" zarusi i ten
prijimac na 433MHz. Nemam jak to zmerit, ale odzkousenej prenos toho DCF
pres celej byt - bez zapnutych hodin - byl bez problemu. Se zapnutyma
hodinama a prijimacem cca 50cm od hodin je prijem naprosto ztracenej.

Zatim to vypada, ze nejjednodussi bude si natahnout do obejvaku RS232 z
PCcka nebo serveru a skriptem je jednou za mesic dostelovat. :-(

Aspon jsem odchytal komunikaci po RS232 tak kdyby to nekdo shanel tak
zmena casu a datumu se provede zaslanim retezcem v ASCI zakoncenem CR:
W R03=11:46:23
W R04=14.02.11

Radek Vicek