OT Zapas s linuxovym miniserverem

Petr Tosovsky PetrTos na altopro.cz
Neděle Únor 13 20:10:47 CET 2011

jj to vim, ze by se musela resit cilova platforma. Vkazdem pripade si
mel pravdu, ze se da najit prelozene. Nikdo se o tom ve forech
nezminoval, takze jsem si myslel, ze to z nejakeho duvodu nejde prenaset
(ze se to preklada pro konkretni tiskarnu).
To je tim, ze se to clovek snazi vyresit bez dostatecnych znalosti
procitanim ruznych for a diskuzi a nema dostatecne zaklady k takovym
postupum, v podstate jen opisuje co tam nekdo pripravi.

Ja se tak tesil, ze me to konecne donuti se naucit pracovat s linuxem na
trosku lepsi urovni a zase se to povedlo obejit. Alespon zkusim nejak
prijit na to, jak inicializovat tiskarnu automaticky po jejim pripojeni
(zapnuti napajeni) k serveru nebo si na to alespon udelam skript, at se
to nemusi delat rucne.

Diky za napady a informace.

Petr Tosovsky