OT Zapas s linuxovym miniserverem

Martin Patka hwmp na semily.net
Neděle Únor 13 18:15:12 CET 2011

Zdravim,

USBstation neznam, ale predpokladam, ze zaklad bude stejny, jako u
DiskStation.

U Diskstation stacilo odnekud z nslu-linux stahnout script pro doinstalaci
programu "ipkg". A potom se pres tento program mohlo instalovat mnoho
dodatecnych aplikaci - pamatuji si, ze k dispozici byl napr. balicek
sendmail,
asterisk a mnoho dalsiho. Vypis z repozitaru byl pomoci "ipkg list", a
instalace
pomoci "ipkg install program", pripadne "ipkg update" pro aktualizaci.

Presny postup uz si bohuzel nepamatuji, Synology jiz delsi dobu nemam, ale
pro klicove slova "synology ipkg" uz vice rekne Google.

Zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator