Router+switch

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Neděle Únor 13 13:05:04 CET 2011

Zdravim,
Podle mě bez problému, na několika místech to tak provozuji. I když né s
ASUS3081. Případný port forwarding nastavit v politice Asusu. Míra

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Kosta
Sent: Sunday, February 13, 2011 12:51 PM
To: HW-news
Subject: Router+switch

  Zdravím ve spolek,
prosím o radu zda lze za router (ASUS3081) připojit další switch, router
je 10/100Mb, switch bych rád Gb, neb všechny počítače mám s gigabitovým
ethernetem a občas by ta vyšší rychlost bodla. Normálně bych to prubnul,
ale switch se právě chystám objednat a nevím, zda to nebude blbost.

S pozdravem
Kosťa