OT: platba do Ciny a zpetne vymahani

Pikulik picom na volny.cz
Neděle Únor 13 08:05:03 CET 2011

Koupil jsem v číně výkonové VF tranzistory za 1/3 cenu proti USA
Tranzistory byly nějaké divné, misto do 2GHz chodily do 500MHz
Pod mikroskopem bylo vidět zbroušené keramické pouzdro a nový popis.
Reklamaci jsem vzdal.

Před Vánoci jsem v číně na ebay nakoupil nějaké blbosti za 50$.
Prodejce měl hodnocení 99% a přes 4k prodejů.
Do dnes nic nemám a prodejce má za prosinec 1,5k negativních
hodnocení...

V listopadu mi zavedená firma namontovala nová okna s 10ti letou zárukou.
Od 29. prosince je v insolvenčním řízení. Někteří nemají ani okna

Prostě smůla, škoda se rozčilovat