DCF pres 433MHz - problem s demodulaci na Aurelu

Sobota Únor 12 17:16:22 CET 2011

Jo a 176 a 100ms bych viděl úplně v pohodě.
Prodlužování/zkracování impulzů je normální. Signál z filtru přijímače
je hodně zakulacený, zvlášť jestli ten přijímač má ve filtru dva
krystaly. Stačí když má tvarovač impulzů ujetou rozhodovací úroveň a to
má trochu vždycky :-) Když je dlouhý impulz kratší než dvojnásobek
kratšího, má přijímač trochu užší pásmo než by měl mít. Ale je to v
pohodě, program s 20% tolerancí musí počítat.
Anděl