OT: Regulace topení - dotaz zkušenosti

Milan krata.milan na seznam.cz
Pátek Únor 11 21:52:00 CET 2011

Samotizku mam take radeji prave proto, ze to nezere elektriku.

Realizovat to chci najednou jednak kvuli penezum a jednak kvuli nutnosti
bezobsluznosti kotle behem dne.

Kabely budou brnkacka. V podkrovi mam vsude trubky az k radiatorum a
dole to nejak udelam ve stavajicich trubkach.

No a sehnat hlavici typu "jen motor" se mi nedari. Lepe receno jeste
jsem ji ani nikde nevidel jen v tom hotovem regulatoru HD10 (HD20),
takze jestli nekdo o nejake vi tak budu vdecny.

Milan