Re: OT: Regulace topení - dotaz zkušenosti

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pátek Únor 11 19:23:57 CET 2011

Protoze nepisete, jaky kotel a jakou ma regulaci, ani jak je v soucasnosti
teplota v dome (v mistnostech) regulovana,
 budu predpokladat, ze:
-system ma primarni a sekundarni okruh (idealne dva, pro kazdou bytovou
jednotku zvlast)
-regulace kotle je schopna udrzet konstatntni teplotu v primarnim okruhu
V tomto pripade je treba udela si schema topnych rezimu vsech mistnosti v
dome. Tam, kde je pozadovana konstantni teplota 24/7, napr. chodba, ruzne
komory, wc atd. bych pouzil jednoduche termostaticke hlavice. Pro mistnosti,
kde je v prubehu dne pozadovana ruzna teplota, (napr. koupelna 06 - 08hod
23°C, 08 - 18hod 19°C, 18 - 21hod 23°C, 21 - 06hod 19°C) doporucuji pouzit
hlavice programovatelne
http://www.elektrobock.cz/cs/digitalni-termostaticke-hlavice/category.html?cid=21

Vladimir